En solig onsdag den 17e mars.

Solen fortsätter att värma Örebro stad och smälta dess vinterskrud.
Här sitter jag och känner mig nostalgisk då jag läst gamla inlägg och skrattat för mig själv.
Tänk vad tiden går... inne på andra terminen på "sjuksköterska" och tvekar inte en sekund på att det är fel!
Jag och robban bor i Örebronx och har anpassat oss ganska så bra må jag medge till "student livet"/"sambolivet"
Låt mig sammanfatta vad som gör att vi passar in i den kategorin:
- vi har båda gym kort på friskis där vi försöker få våra uttröttade kroppar att bli pigga och alerta igen efter en slitsam varga vinter!
- vi har storhandlat på Willys en gg....(svårt att låta bli att småhandla)
- vi har likadana träningskläder (där ljög jag) HAHA finns inget värre!!
- vi har ödmjukt och med värme i själen försökt få våra vänner att trivas i vår enkla boning med HEMMA LAGAT fikabröd! Köpt sådant är ju inte alls okej!
- vi har varit på "par" fest hos värdparet sandra o robin
- vi har bråkat,skrattat,gråtit precis som alla andra par som lever nära inpå varandra.
Men vi trivs=)

Trött på att plugget tar en stor del av mitt liv dock..ett sommarlov vore toppen just nu!

Igår var mina kära "five" vänner här, vi skrattade och pratade och hade det sådär underbart som vi 4 alltid har!!Älskar er<3 sen kom vi på en tatuering vi alla 4 ska göra som symbol för vår vänskap:)

Idag berättade Diana om någon tös som kommenterat hennes bilder på bloggen , en elak tös må jag säga...förstår inte vad man får ut av sådanT? men avundsjuka kommer ju alltid att finnas....

Tessan din lilla macka ligger kvar i kylen och väntar på dig, färdkost någon?!

Naee nu ska jag plugga lite hälso-psykologi.. Freud är en riktig snuskhummer på jag säga.

PUSS OCH KLÄM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0