Student livet,inte så glamouröst.

Ursäkta min alldeles utomordentligt dåliga uppdatering,inte för att jag tror ni går in på denna alldeles för trista blogg. Men ändå. en ursäkt är en ursäkt.

Jag är numera student och lever studentlivet med sjuka fester u know all that.. eller inte.

Student livet :

DYRA böcker, flera tusen i månaden.

BILLIG mat, felix mini pajer är något jag missbrukar

DYR resa till Universitetet

IKÖPTA grejer som jag verkligen behöver för att kunna plugga glajjer tex, jag ser förbannat dåligt.

DRICK ALLT DU KAN på förfesterna, inträdes avgift pfft jag springer in med ned slitna klackar innan det börjas ta betalt, en öl är det dyraste jag inhandlat hittils på krogen....De där härliga goda drinkarna...ett minne blott

LÅNGA seminarium,föreläsningar

GODIS missbruk för att hålla ögonen öppna

KAFFE missbruk

FINNAR av dålig kost...ha ha

UPPE HELA NÄTTERNA  o plugga

DÅLIG SÖMN mardrömmar i alla sina skeenden

....finns massor av dåliga punkter att ta upp...men nu vill jag ju inte framstå som den största pessimisten som funnits...

:) No No jag har valt detta.. Bara att utstå, kämpa på och bli LEGITIMERAD SJUKSKÖTERSKA om 3 år.

Ja ja sen finns ju glädjen vid sidan av pluggandet,
Min kära pojkvän är en och mina underbara vänner såklart.
Sen får man inte glömma sin kärleksfulla familj och släkt.

Ja ja min glädje lista skulle nog bli längre än den där tråkiga listan..=)

NU ska jag ta o bli en optimist...so watch out!

 

XOXO


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar skarpt att du kommit igång med bloggen igen emelie, keep up the good work ;)

Det där med finnarna känner jag igen, godismissbruket kan infinna sig även fast man inte pluggar...jag får det av jobbet!

2009-09-23 @ 18:58:19
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha du är för rolig gumman!! :D ;)

2009-09-23 @ 20:00:53
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0