I'm off to study my nurse!

Godmorgon Godmorgon!

Nu ska det iväg och observeras!
i 2 dagar ska en stackars sjuksköterska förföljas av mig(en idiot som går runt med ett blått skissblock för att se viktig ut) thats me! I will follow her everywhere...nejdå såå stalkers kommer jag inte vara..bara lite=)måste ju:)

Fältstudie kallas denna lilla uppgift..så otroligt givande redan efter 2 veckors start.. Lärorikt säger vissa, Pfft säger vissa. Jag säger:stackars sjuksköterska!

Det är faktiskt inte så roligt att bli förföljd av mig,jag kan vara ganska jobbig som många kanske vet..frågar för mycket,pratar för mycket....hmm sen är jag sådär utomordentligt snäll och pratar med den där rösten man kan ha i mot äldre ni vet?! Haha jag ser rent ut av pinsam ut, men det bjuder jag på, ska man vara en go o gla tjej får man ta fram den där goa o glada sidan!

NU ska jag dricka upp mitt ljumma betska kaffe och ge mig iväg på mammas utan växel cyckel med en korg på..I like it!

Puss på er =) //ems


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: men lilla vän, du passar ju så jävla bra i kort! du har dom rätta dragen..vilket inte jag har :P Det lät intressant, var/när/hur!? tell me, tell me:D <3

2009-09-24 @ 15:43:25
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0