Dåligt med inlägg!

Ursäkta mig för min dåliga uppdatering.

Igår så tog Robert sin bil och åkte till Örebro, Han hämtade upp mig och sedan Frej, Vi drog mot öret för att hämta upp Therese och wilder, Efter att vi kört fel ett X antal gånger börjar alla i bilen få damp på varandra, Wilder ringer en full Albin som ska förklara vägen med munnen full av popcorn, vi försöker följa roberts lilla karta men som då inte funka...

Haha ingen av oss hittade till bricke backen, 1a gg jag var där. hmm mysigt....

men Anna och hennes vänner bodde mysigt, och jag längtar efter att få bo med mina goa vänner, för då kan jag ju låna dianas kläder i smyg....mohaha.

Kvällen slutades på "Stället" där det var bra drag!! Vin och öl inhandlades och alla blev goa och glada...lite för glada kanske..he he

Kom hem vid 4 och var helt död.....

Men en helt klart värd kväll!!

YOU=)

Nu blire robbeli robinsson med mammsi:)

PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0