En kall och vit måndag.

Vart tog värmen och solen vägen?
Mina framplockade vårjackor gömdes snabbt in i garderoben.
I don't like this weather!

Eftersom jag inväntar arbete i april så har jag ingenting för mig om dagarna fram tills dess.
Ska fixa körkortet och laddar för det.

Idag ska jag
* Träna på gymmet
*Måla en tavla(var så länge sedan jag målade)
*Ta hand om kindbalken(pudeln,hunden)
*Bara invänta bättre tider?!

Jag diggar iaf Sandra som öppnat eget och önskar henne all lycka som företagare.
Jag diggar inte vädret, omogna Örebroare, killar som sviker,mitt humor som svänger som en karussel.

Therese och jag har varit vänner i över 10 år. Beat that!


Kommentarer
Postat av: Diana

Åh fint kort på er tjejor :D

2009-03-23 @ 19:14:52
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snyggingar!



Fan vad kul vi ska ha i Stockholm tjejen :D Du och jag, lets make it! Haha! Du och jag i storstan bland brattsen ;D ;) <3

2009-03-25 @ 19:28:54
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0